dinsdag 11 december 2012

Tips voor nail art

Hoooi iedereen, Mijn vriendin vroeg laatst of ik wat tips wilde geven over nail art. natuurlijk wilde ik dat doen,best wel lang geleden spaarde ik alles wat betreft met nail art.Vandaar dat ik wat spulletjes heb,mijn stash komt later nog wel op een filmpje. Er zijn makkelijke nail art`s en wat moeilijkere,probeer niet in een keer een super moeilijke te maken.Bouw op! Een simpele nail art,is bijvoorbeeld crack nagellak.Ook dat is een leuke en simpel! Een paar streepjes zetten of puntjes alles is leuk,als je maar een leuke combi neemt van kleuren.Kwasten hebben is handig,je kan dan makkelijk een dunne lijn zetten . Het grootste deel uit mijn nail art stash kom van Ebay,daar kan je alles wel bestellen voor een goede prijs.Ook zijn er bij de Kruidvat wat nail art tools te vinden. Als je niet zo handig bent zijn er kant en klare stickers voor je hele nagel, die vaak heel lastig te maken zijn.Die stickers lijken soms heel echt,helaas zijn die stickers niet altijd heel goedkoop. Ook die stickers kan je kopen bij Ebay. Ik hoop dat jullie genoeg info hebben until next time xJoey

2 opmerkingen:

  1. Hi Joey, eindelijk ben ik aan het surfen op je website. Het ziet er echt heel cool uit. Tis weer bijna oudejaarsavond en dan zien we elkaar weer. Ik verwacht dat je nog meer nail art gaat beschrijven hier op je blog. voor oud & nieuw ga ik maar kiezen voor de mooi en simpel manier, dat is namelijk de blauwe crack nail van de glossybox. Nou, ik ga ff verder chillen op je blog. -X- J

    BeantwoordenVerwijderen