dinsdag 18 december 2012

middelbare school ''diary"1#

Haai, Mij leek het erg leuk om jullie te vertellen hoe het is op school bij mij. Ik zit op het Geert Groote college Amsterdam, om het te afkorten noem je het ook wel GGCA. Zelf vind ik het een hele leuke school, waar veel tijd aan kunst wordt besteed. Op deze school is er een bepaalde leermethode, het GGCA is namelijk een vrije School. De eerste 100 minuten besteed je aan een periode, wat 3 weken duurt, na die 3 weken doe je weer hetzelfde alleen met een andere vak. Ik heb nu 4 periodes achter de rug, momenteel ben ik bezig met periode scheikunde die voor de kerstvakantie afgerond is.


Wij beginnen de dag met een spreuk, die in het begin vrij lastig was voor mezelf. Iedereen kent het van GGCA, ook de docenten, af en toe doen we buiten een spelletje om ons op te frissen. Voor de rest is alles wel hetzelfde, alleen tellen ze door van groep acht. Ik zit nu in 7c, wel apart vond ik in het begin. Het GGCA heeft ook een paar basisscholen, ze liggen op verschillende plekken maar niet te ver van elkaar.
De school waar ik zit doet veel aan kunst vakken en wat extra`s

Mijn rooster
maandag,periode,vensteruur,engels en gym
dinsdag,periode,klassenuur,engels,wiskunde en tekenen
woensdag,periode, Duits,handenarbeid,textiel en Nederlands
donderdag,periode,Frans,rekenen,klassenuur,wiskunde en Nederlands
vrijdag,periode,muziek,euritmie,Duits en Frans

Dit was mijn school diary 1#
Het was een soort van kennismaking
until next time
xJoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten