zondag 2 december 2012

Welkom december

Hooi, Zelf vind ik de maand december erg leuk,je viert het samen met je familie en het is gezellig.Sneeuw om je heen overal waar je kijkt,kerstbomen,gelukkige mensen.Dat geeft toch een geweldige sfeer.Ook zijn er vele feestdagen,ik weet niet welke het leukst is voor mij. Sinterklaas is gezellig met je familie pepernoten eten cadeau`s uitpakken etc . Kerst is lekker gezellig,in de avond eten met z`n alle.Mooie lampjes en kerstbomen met kerstballen'fantastisch'. Oudejaarsavond je viert het weer gezellig met familie,alleen dit keer met vuurwerk.Ook al gebeuren er wat ongelukken,maar de kleuren van vuurwerk.Dat maakt mij tenminste helemaal blij en vrolijk.Zelf vier ik dit jaar helaas geen Sinterklaas,vorige jaar was het super gezellig.we trokken lootjes,en de mensen die geen lootjes trokken mochten meedoen met dobbelen.Zo kreeg iedereen toch een cadeau.Dit jaar ben ik in de kerst ook niet in Nederland,maar in HongKong. Oudejaarsavond maak ik wel mee in Nederland,elk jaar vieren wij dit met veel vuurwerk en vele nichten en neven,tantes en ooms.Kortom met veel familieleden.Super gezellig. Doen jullie dit ook en hoe? Zet het bij de reacties fijne feestdagen xJoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten