dinsdag 19 februari 2013

Review :Essence quattro eyeshadow

Hooi lieve lezers,
Ten eerste wil ik zeggen"sorry dat ik zo`n lange tijd niet op de site ben geweest"
,wegens de schuld komen er extra artikelen.Sowieso omdat het vakantie is ;D
En ten tweede wat ik wil zeggen is dat ik super "excited" ben om de nieuwe assortiment van Essence en Catrice,niet alleen omdat ze nieuw zijn maar ook omdat er nu ook vele korting`s bakken liggen.Waar je vele leuke dingen kunt scoren voor een super goedkope prijs.Helaas gaan er ook enkele producten weg die ook super mooi waren/zijn.


Zelf heb ik wat gekocht van het nieuwe assortiment,namelijk een quattro eyeshadow .Zelf had ik er al een,die ik jullie al heb laten zien bij een artikel.
mijn nieuwe oogschaduw heet : 13 laugh,love,lime





Persoonlijk vind ik de blauwe meer pigment hebben,dan de groene.
Bij laugh,love,lime heb je de wat lichtere witte kleur,die vooral een laagje shimmer achterlaat!
Rechts boven is er een lichte groene kleur,eigenlijk wel mint,die op je huid een hele mooie groene tint achterlaat.
Linksonder is er een hele donkere kleur met groen/blauwe shimmers erin,wat er erg mooi uitziet.
en als laatste is er een hele mooie kleur,die ik moeilijk vind te beschrijven .Op je huid lijkt dit kleurtje erg veel op blauw,maar ook dit is een super mooie kleur

De oogschaduw die het meest links,van 09 denim 4.0 ,is een mooie zilveren kleur die een goede kleur afgeeft
op je huid!
De kleur rechtsboven is donker blauw,ook die geeft redelijk veel pigment.
Linksonder is er een zwarte kleur die zilveren shimmers heeft,op je huid komt het niet heel donker zwart over ,het is een stuk lichter.
En als laatste rechtsonder, is er een grijs blauwe kleur met zilver/blauwe glitter`s erin
SUPER MOOIE KLEUREN ALLEMAAL!!!!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
until next time
xJoey










Geen opmerkingen:

Een reactie posten