zondag 24 februari 2013

Action make up

Hooi lieve lezers,

Action make is erg goedkoop,vele dingen zijn rond de 1€ wat handig is voor meiden die weinig geld hebben maar toch make up nodig hebben.Ik heb enkele producten van de Action,en ik moet eerlijk bekennen het is echt beter dan ik dacht!Je kan het nooit vergelijken met dure merken,maar veel producten hebben een goede pigment!

Lees onder het plaatje voor info.

1. trio
Het zijn erg mooie kleuren,waarvan de pigment ook best goed is!Ook zit er een leuke bloemetjes motief in.
blauw tinten heet: Jasmine no 325
paarse tinten heet: Lily no 328
2. smokey eyes palet 
Met de zwarte kleur moet je wel eerst even opbouwen,maar het werkt prima.Ook bij de taupe kleur moet je ook even opbouwen,ook de witte kleur is niet in een keer gedekt.
3. Oogpotlood
Er zit een handige puntenslijper vast aan de dop,waarmee je altijd je punt kan slijpen"super handig"
Ik weet niet of het aan mij ligt,maar in het begin is ie wat bruiner vind ik.Verder is het een goede budget oogpotlood!
4.Nepwimpers
De drie nepwimpers zijn verschillend,de een heeft meer volume en de andere is weer heel dun.De nepwimpers zijn best goed,maar de lijm is echt flut.Ten eerste plakt de lijm niet,ten tweede is hij bij mij al zo goed als leeg en ga zo maar door.
5. Mascara 
De mascara is erg goed,en klontert niet wat natuurlijk super fijn is.Deze mascara doet me denken aan mijn Max factor Masterpiecemax mascara,die een van mijn favo mascara is!
links van de action,rechts van max factor

6.De bb cream
Action heeft nu ook een bb cream,die ik natuurlijk wilde testen.De spf is 15,en de kleur die ik heb is medium.Hij is vrij oranje,en ik vind hem een beetje raar op je hand,het laat op bepaalde plekken een beetje vlekken achter.Als je hem goed uitsmeer (maar dan ook echt goed) dan past die wel een beetje aan op je huidskleur
7.Foundation powder
De foundation poeder is wel oké,de pigment is niet slecht,maar ook niet super.Je krijgt er een spons erbij,die ik niet bepaalt fijn vind.Hij is vrij ruw waardoor die niet lekker over je huis glijdt,verder is er niet veel te zeggen.
8. pallet 
Ik was erg verbaasd over dit pallet,hij is zo mooi en zo goedkoop.Er was veel keus,het enige wat ik hoopte was: zit er wel pigment in. En jah er zit meer pigment in dan ik dacht .WOEHOEE wat was ik blij.
9.Lipgloss
Ik weet niet of je dit lipgloss kan noemen,maar wauw wat blijft niet goed zitten zeg.Ik denk dat vele van jullie dit product wel kennen,het is echt super fijn.En het plakt niet,het droogt weliswaar op!ECHT AWESOME!!!!

Dit was het,ik hoop dat jullie het leuk vonden,en of interessant
until next time,
xJoey










Geen opmerkingen:

Een reactie posten