dinsdag 27 november 2012

Wat zijn 'Best friends'?

Hallo!, Ik wilden jullie iets vertellen over friends en best friends.Wat houd het in??.Ik vind dat een best friend je moet kunnen steunen en kunnen helpen.Ook moet je er zelf aan houden,je moet je kunnen aanpassen aan diegene maar toch jezelf blijven.jezelf blijven dat kan vaak moeilijk zijn.Je wilt bijvoorbeeld heel graag bij de populaire meisjes horen,dan moet je je niet anders gedragen.Probeer gewoon vriendelijk te zijn en jezelf,zo nemen mensen je aan zoals je bent.Ga ook niet liegen,later kom je sowieso in de problemen.Een paar leugens kunnen wel maar niet te veel!Let ook niet aan de uiterlijk van iemand,je moet kijken hoe die van binnen is.Iemand die mooi is kan ook heel bitch achtig zijn maar ook heel aardig.Ook moeten je best friends je nooit laten zitten en ze moeten je vertrouwen.Vertrouwen is erg belangrijk.Zonder vertrouwen is er geen leuke vriendschap.Je kan snel merken wanneer iemand een goed of slechte vriendin is,bij een goede vriendin durf je bijna alles en bij een gewone vriendin toch iets minder.Probeer ook meer vriendinnen te maken dan een goede vriendin,want als je goede vriendin ziek is zit je zonder.Ga lekker met iedereen om,maar vergeet niet je beste vriendin gaat voor! =) good luck =) xJoey

4 opmerkingen:

  1. i love your blog!dit is zoon mooi artikel! x uma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG!!!! Joey..... Dit is zo mooi geschreven en helemaal waar!!!! Ik ben het totaal met je eens mop... Het liefst zou ik je nu een knuffel geven maar dat kan nu niet. :(
    super blog schat!!!!
    Xxx merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor wat betreft best friend, ben ik het wel met je eens. Vertrouwen en klaar staan voor elkaar, eerlijk zijn en elkaar respecteren en accepteren. Ik het ooit een heel mooi stuk gelezen: Het is niet ons doel elkaar te worden; het is elkaar te herkennen, te leren de ander te zien en hem/haar te respecteren om wie hij/zij is.

    BeantwoordenVerwijderen