dinsdag 27 november 2012

Pesten

Hooi, Ik wil jullie graag iets vertellen over pesten,Zelf weet ik niet hoe het voelt ik ben nog nooit gepest.Daar ben ik erg blij om,maar er zijn genoeg kinderen en zelfs volwassenen die gepest zijn of werden.Ook al is het voorbij, het blijft altijd zitten in je hart of hoofd.Ik heb een hele goede vriendin die in de basisschool werd gepest,ze had twee vriendinnen die eigenlijk haar gebruikte.Nu ze samen met mij in de klas zit.Merk je toch wel dat ze bang is om je kwijt te raken.Ze vertelde mij allemaal nare gebeurtenissen,wat ik allemaal erg zielig vond.Vaak word ze uit gescholden voor dikzak of hoer.Dat raakt haar heel erg,ze probeert alles zo goed mogelijk te negeren. Tips ik wil jullie graag tips geven ;) probeer zo veel te vergeten,als er op straat iemand nare dingen naar je roep'don`t worry' misschien is het wel moeilijk maar je moet beseffen dat je ze niet kent en je het helemaal niets kan schelen.Pesters pesten jou omdat ze weten dat je iets hebt zoals een ziekte,of ze weten dat je gevoelig bent.Probeer het te negeren dan boeit het ze niets en dan gaan ze je hopelijk niet meer lastigvallen.
dit was het dan veel succes xJoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten