dinsdag 12 maart 2013

gifts van Fien

Hooi lieve kijkers,
Vandaag kreeg ik een leuk tasje met 3 gifts erin van Fien! Ik wist dat ze die dag ervoor naar de action ging, maar een cadeau daar ging ik niet100% vanuit . Toen ik het kreeg was ik helemaal happy, en kon ik maar niet stoppen met knuffelen en dankje zeggen( nogmaals thanks Fien ;) )




Ik kreeg dus een klein tasje voor me neus geschoven, en ik keek er naar. Mijn eerste reactie was, wat een cute tasje!
<------- ik vind dit echt heel schattig!











Ik kon haast niet wachtten om te kijken wat er in het tasje zat, dus keek ik meteen in het tasje. Wat ik meteen zag was een blush van de action, ik pakte het eruit en deed het doosje open, om naar de mooie blush te kijken. Het is een blush die erg roze is (op de foto is hij wat donkerder) Het is een frisse en cool kleurtje, waar ik wel van hou!
de kleur heet : pink -rose











Het is een super mooie blush, die een vrij goed pigment geeft en een handig achterkant heeft!
Wat als je de blush klepje omhoog doet zie je dit:
<----- super handig dit! zo bespaar je weer ruimte voor in je tas ;)










Het tweede wat ik zag was een mini mascara van de claires, die ze aan mij gaf omdat ze die niet vaak gebruikte "super lief". Het zag er super lief en klein uit, erg handig voor op reis
En wat ik ook zag was een kleine lipgloss die super lekker rook, erg zoet naar kauwgum en/of snoepgoed

de kleine mascara links en de zoete lipgloss










dit zijn de swatches van de blush en de lipgloss:


boven: lipgloss
onder: blush








dit was het,
until next time
xJoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten