maandag 26 november 2012

budget tip

Hoooi iedereen,

Het leek me wel erg leuk om jullie een tip te geven over budget merken,bij sommige merken heb ik er helaas geen make up van maar bijvoorbeeld wel de nagellak etc

budget tip nr 1
Essence: nagellak €1.69(colour&go)
make up(hangt er van af)
Essence is een erg leuke merk met af en toe een nieuwe collectie.Ze kennen het merk Essence om de goedkoopheid.Ze hebben veel nagellak en ook nail art tools,ook hebben ze leuke make up producten.Die ook niet te duur zijn.Ik heb van dit merk een paar leuke lakjes die jullie vast wel voorbij zien komen en enkele make up dingen

<----- dit is mijn oogschaduw van Essence,die genoeg pigment heeft
(09 denim 4.0)








budget tip nr 2
Catrice nagellak €2.49
make up(hangt er van af)
Ook Catrice is een goedkoop merk wat ook heel goed werkt .Catrice heeft ook nagellak genoeg,die soms hele mooie effecten hebben.Het heeft jammer genoeg geen nail art spullen maar wel genoeg make up.Ook daar zitten soms hele mooie tussen

<-----dit is forget me not(die ik ook heb),het is echt een super aanrader!!!!






dit was het nartuurlijk zijn er nog vele goedkope merken maar dit was wel genoeg als het aan mij betreft
until next time
xJoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten